przestań mnie oswajać * stop taming me

picture by Bizarro

umorzyłeś przekleństwa
you’ve retired my debts

przekopałes ugory
you’ve cut through the fallow

zaciągnąłeś mnie na siłę pod sklepienie przymierza
you’ve dragged me by force under the canopy of covenant

a ja nawet powieką ruszyć nie mogę
and I am not able even to blink

przestań mnie oswajać
stop taming me

nie jestem ze szkła
i am not a piece of glass

poniewierka zaszczutego
wondering of the afflicted one

też nie dla mnie
is also not for me

przymierzę się
i will try on

do przymierza
the covenant

rozchodzę powołanie
i will break through my calling

jak nowe buty na obcasach
like new high heel shoes

przymierzę strój kontemplacji
will try on the frame of contemplation

w końcu będę sobą
finally myself i’ll become

Leave a Reply

